четверг, 16 марта 2017 г.

Світлана Коваль - Зимовий альбом.

Привіт ))
Сьогодні я, Світлана Коваль , хочу перенести вас у зимову атмосферу.
Знаю-знаю, весна на календарі, та думаю, саме час друкувати теплі фото і наповнювати ними свої альбомчики ))
(Привет! Сегодня я, Светлана Коваль, хочу перенести вас в зимнюю атмосферу.
Знаю-знаю, весна на календаре, но думаю, самое время печатать теплые фото и наполнять ими свои альбомчики))



Я дуже люблю робити об"ємні зимові альбоми, а найбільше з чудової колекції "Rustic Winter", вона, якась особлива, і вже сама по собі несе чарівну атмосферу зими.
(Я очень люблю делать объемные зимние альбомы, а больше всего с замечательной коллекции "Rustic Winter", она, какая-то особенная, и уже сама по себе несет волшебную атмосферу зимы.)


 А всі ті фішки,висічки,ажурні салфеточки,чіпборд - це просто любов і казка )))
(А все те фишки, высечки, ажурные салфеточки, чипборд - это просто любовь и сказка))))





 Признавайтесь, а ви творите зимові роботи весною і яка ваша улюблена зимова колекція ? )))
Дякую, що читали та дивились!
Натхненнячка вам )
(Признавайтесь, а вы творите зимние работы весной и какая ваша любимая зимняя коллекция? 
Спасибо, что читали и смотрели!
Вдохновения вам))

Материалы коллекции "Rustic Winter"

2 комментария:

  1. О так, в мене буває спрацьовує принцип "готуй сани влітку" :), а розглядати такі затишні роботи, як цей чарівний альбом - завжди насолода, незалежно від пори року.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую щиро,мені надзвичайно приємно!!! Ви знаєте в нас сьогодні в Тернополі такий снігопад був,що здавалось ніби зима прийшла )))))

      Удалить