понедельник, 6 марта 2017 г.

СП "Lovely Mini" 2 этап: миник "Команда" від Світлани Коваль

Привіт усім )
Сьогодні з вами я Світлана Коваль і мій яскравий мінік, з такої ж яскравої та хлопчакової  колекції "Такие мальчишки".
А наповненй він фоточками мого синочка з його друзями )))


Він зовсім простенький та водночас цікавий .
Розмір цього малючка всього 11 на 8,5см.
Та за бажанням в нього можна помістити досить багато фото)) 



 Колекція "Такие мальчишки" просто таки створена для таких альбомчиків дитинства. 
 А чудовими висічкам, тежикам, декоративним гудзичкам легко підкреслити і оживити альбомчик і самі фото)) 





 Мій улюблений розворотик )))) Діточки, такі діточки )))

Я дуже люблю переглядати альбоми свого дитинства, це відчуття не передати словами, коли торкаюсь тих фото здається, що навіть душа моя посміхається))
Тому, мені дуже хочеться зробити ще не один такий альбомчик для свого синочка, щоб колись він переглядаючи їх, посміхався, як я )))
Сподіваюсь вам було цікаво, і ви творите разом з нами!
Ми з дівчатами дуже чекаємо ваших албомчиків ))
Па-па.



Материалы коллекции "Такие Мальчишки" +




Хорошего дня!

4 комментария:

  1. Классно как! И весело! ))) "Вело-банда" просто супер! )))
    Яркий альбомчик и интересный!

    ОтветитьУдалить
  2. Какой крутой альбоччик!!! Здоровский!!!)

    ОтветитьУдалить