вторник, 10 января 2017 г.

Визитка ДК - Світлана Коваль

Всім привіт і з Різдвом Христовим!!!

Мене звати Світлана Коваль ,
і сьогодні в цей святковий  день, я вперше шлю вам вітання, як дизайнер ЧБ ТМ ScrapMir !


Розкажу вам трішки про себе ))
Я кохана дружина вже більше 12 років і мама 3,5 річного малюка Давида))
Живу і творю в м. Тернопіль!
В скрапі я не так давно - менше 2років, але це любов навіки, це щось дуже моє, частинка мого життя і, я б сказала, не тільки мого, а - нашого )) Мої хлопці вже чудово знають, що таке творчий безлад в мами на столі і не дивуються розкладеним по всій квартирі матеріалам ))))
Я люблю різний скрап, люблю вчитись і пробувати нове, люблю творити, люблю ту мить, коли натхнення накриває з головою - це неймовірні відчуття!

А ось і декілька моїх улюблених робіт з паперу ТМ ScrapMir

  Золотий альбом




Скарбничка -кімнатка 


Мій December Daily 



А ще дуже люблю робити ось такі багатофункціональні коробочки,
і тут без чудового паперу теж не обійтись )))




Не передати словами те відчуття щастя та хвилювання ,яке зараз охоплює моє серце! 
Сподіваюсь мої роботи надихатимуть вас!!

Всім добра і дозустрічі!

14 комментариев:

  1. Дуже рада за тебе!!! Вітаю)))

    ОтветитьУдалить
  2. Вiтаю з новими звершеннями, натхнення

    ОтветитьУдалить
  3. Светочка, очень рада знакомству !С удовольствием послушала
    українскую мову!)

    ОтветитьУдалить
  4. Світлано, я дуже рада, що тут, в моєму найулюбленішому блозі, нарешті, чути українська мову. Мені надзвичайно приємно з тобою познайомитися, бажаю творчого натхнення та успіхів!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякуюююю щиро!!! Не передати слова ,як мені приємно!

      Удалить
  5. Світланка, дуже за тебе рада! У тебе неймовірні, душевні і теплі роботи!

    ОтветитьУдалить
  6. Світлана, вітаю з успішним стартом! Чудові роботи! Нехай творча фея і надалі тебе не полишає!..

    ОтветитьУдалить
  7. Умнічка!!! Свєтуль, бажаю творчого натхнення та просто бомбезних проектів!!! Рада за тебе щиро!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякуююю Катюш щиро !!!мені так приємно !! жаль що тут смайликів нема ,хочеться сердечок і цьомиків наставити ))))

      Удалить