воскресенье, 15 января 2017 г.

Визитка ДК - Вікторія Зарембіцька

Всім привіт! З Новим Роком та Різдвом!
 
сьогодні з вами я - Вікторія Зарембіцька 
І це мій перший пост, як дизайнера ЧБ ТМ ScrapMir 
Познайомимось поближче! Я кохана та любляча дружина і найщасливіша мама 1 річного синочка Тадея!
Живу у м.Тернопіль.
Вже майже 4 роки я творю і надихаюсь сккрапом!! Найбільший мій пік скрапового щастя це вагітність  і після народження синочка! Моя Альбомоманія - це все, вже і не пам'ятаю скільки альбомчиків натворила! Одним словом я закохана у скрап і у все, що з ним пов'язане.
Люблю різні стилі, люблю себе завжди удосконалювати!
Маю чудову підтримку у моїй творчості це рідних і близьких!
Мені дуже приємно стати частинкою ДК, у нас багато ідей та нових завдань! Скоро ви все дізнаєтесь!
А зараз моє відео - привітання!



Своїх робіт я не уявляю без продукції  ТМ ScrapMir , тому показую мої творіння ...
 Зимові дива ...
Альбом Зимові спогади





Альбом Прованс



Альбом про нотки кохання 

І моя улюбленна дитяча тема!

Єва





Надіюсь, ця маленька частинка мого серця вам сподобалась!

Всім затишку, миру і добра...
А ще любові у сердечку!!
До нових зустрічей !!



3 комментария:

  1. Вікторіє, вітаю з новою ДК. Бажаю море натхнення та невтомної музи!!!

    ОтветитьУдалить
  2. Вікторіє, вітаю з новою ДК. Бажаю море натхнення та невтомної музи!!!

    ОтветитьУдалить